نگاهی به عملکرد کلینیک دندانپزشکی خرمشهر

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

 

آخ دندونم

دیشب به امید اینکه صبح زود بیدار شم و مروری به درسم داشته باشم شب رو زود خوابیدم اتفاقا" زود بیدار شدم دروغ نگم 5 یا 5:30 دیگه بیدار بودم - نماز که خوندم درد دندونم شروع شد گفتم این از اون دردهائیه که چند دقیقه دیگه آروم میگیره دیدم نه ولکن نیست باور کنید تا ساعت 6 یه ریز درد میکرد و به خودم میپیجیدم به 118 زنگ زدم و سراغ شماره کلینیک دندان پزشکی ناصر خسرو رو گرفتم ، شنیده بودم 24 ساعته است یه آقایی گوشی رو ور داشت گفت شمارش تعریف نشده شماره اورژانس بیمارستان رو گرفتم گفتن ما دکتر نداریم بیای کار خاصی انجام نمیشه همه این پیگیریها با اشد درد همراه بود - الان جالب تر میشه -بخونید -----))دیگه اعصابم تقریبا" ریخته بود به هم درد دلم رو به رادیو آبادان گفتم و حسابی شکایت کلینیک رو کردم - سات8 دانشگاه امتحان داشتم نفهمیدم چی نوشتم همش درد بود و درد وسوسه شدم که جلسه رو ترک کنم بالاخره یه چیزی نوشتم و سریع رفتم مطب دکتر آقا مرادی اولش خانم منشی اسم ما رو نوشت و گفت بمونید تا دکتر بیاد من تواین فاصله سریع رفتم کلینیک ناصر خسرو چون واقعا" درد داشتم کلی آدم نشسته بود بچه- بزرگ- خانم - آقا!!! پرونده من رو در آوردن رفتم پیش دکتر : جالبه خودم دندون خراب رو که محل درده به دکتر نشون میدم در جواب میگه نه عزیزم اشتباه میکنی اون نیست درد اونجاست ولی دندون خراب دندون  آخریه است -بعدش که عکس گرفت 2 الی 3 بار هی نگاه عکس میکرد من فهمیدم نتونسته تشخیص بده - بالاخره روش شد و گفت شما باید برید آبادان پیش دکتر خیابانی حالا من درد ورم داشته این میگه تا عصر بمون بعدش برو آبادان - هیچی سراسیمه دعا کنان رفتم سراغ دکتر آقا مرادی تقریبا" دیگه ساعت 10 شده بود و فکرش رو بکنید همش درد داشتم تا معاینه کرد گفت مشکلی نیست ما این رو عصب کشی میکنیم دردت بخوابه ولی خرداد بیا تا پرش کنم -  اینقدر درد زیاد بود که قبول کردم - باور کنید عکس هم نگرفت تا دراز کشیدم رفت سراغ همون دندون خرابه - من هم چیزی نگفتم عصب کشی کرد و پانسمان کرد تمام شد و درد ما خوابید - البته 175000 ناقابل هم تقدیم کردیم ...

هدف از نقل داستان راستان بالا اینه

1-کلینیک دندان پزشکی شبانه روزی یعنی چه؟

2-چه دردی دردناکتر از درد دندونه؟

3-آیا دکتری که نمیتونه دندون خراب رو تشخیص بده میتونه دندون خراب رو درست کنه؟

4- من تحملم بالاست تحمل کردم 5 ساعت تمام درد رو به جون خریدم بچه  و آدم بزرگسالی که بیماری قلبی هم داره میتونه این درد رو تحمل کنه؟

5- خرمشهر چه فرقی با آبادان داره که به راحتی دندون پزشک هست ولی اینجا برای 6ماه بعد نوبت میدن؟

6-فکر نمیکنید تو کلینیک ناصر خسرو یه جورایی دارن سر مردم خرمشهر رو میپیچونن؟

7-راستی خوب شد یادم اومد مگه وقتی مواد بی حسی تزریق میشه دردی هم حین کار پزشک باید حس شه؟

8-چرا تو کلینیک ناصر خسرو باوجود تزریق ماده بی حسی گویا دندان رو بدون بی حسی داره از ریشه میکنه؟

این شد که تصمیم گرفتیم یه تحقیق کوچولویی درباره نحوه ارائه خدمات این کلینیک داشته باشیم شاید بتونیم به دندونهای مردم شریف خرمشهری کمکی بکنیم.




نظرات شما عزیزان:

امینی صدر (گلک )
ساعت10:50---28 دی 1391
آقای متورچی سلام
کامنتهای شما قابل رویت نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب